stephanie svensson.

vi lärde känna varandra först när du gick i femman sexan, alltid lika söt var du. hihi, men vill att du ska veta att de känns bra att prata med dig om saker och ting. och som sagt, du är världens bästa "rådgivare" och bara min. hah! men de blir alltid bra när jag tar mina råd från dig. du finns alltid i mitt hjärta, ska du veta! jag kmr alltid finnas för dig och stötta och ställa upp, likväl som du gör för mig. du är söt och alltid lika rolig. du får mig snabbt att lätta mitt hjärta när jag bara har massa ångest och skit där. och de känns så jävla skönt honeypie. du betyder mer än alla pengarna i världen. jag älskar dig obeskrivligt mycket mitt hjärta.

you are goldworth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0