sara khays

har dom mest underbara minnena med dig från förra sommaren som jag aldrig någonsin kommmer glömma. åh den tiden vill man bara ha tillbaka, fan var glad varje dag. det är jag nu också, nästan iallafall. haha! men sen gled vi isär pga snack hit och dit. men nu har vi hittat tillbaka till varandra, vilket jag är fett glad av. har alltid kul med dig, och du betyder mkt för mig. och kommer alltid göra. våra tider är oslagbara! men nu ska vi bygga upp dom igen, du är helt underbar. de är som att solen går upp för oss, och lyser för vänskapens skull. jag lämnar dig aldrig igen, och du aldrig mig. nu ska vi hålla ihop resten av livet. du har även gjort det bästa för mig, genom att jag träffade karim. du e bäst sara! du vet att jag alltid varit lycklig med han. finns inte ord till att tacka dig för det. men som sagt baby, du och genom allt. våra tider är påväg tillbaka. du är min lilla ljus i kroppen! du stannar alltid i mitt hjärta habibi. utan dig, ingen mig! jag älskar dig genom allt min prinsessa. <3

you are goldworth.

Kommentarer
Postat av: Sara

gumman du e cook söt ju , är glad att vi hittat tillbaka till varandra igen :)

lovar att alltid ställa upp för dig i promies u

älskar dig min lilla sessa <3

2009-05-17 @ 18:24:08
URL: http://amniesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0