sara christiansson.

den tösen har jag mycket minnen med. hoho, men du är en snäll tös som är väldigt omtänksam och rar. de behövs fler som du! du finns alltid för alla och ställer upp. och jag kan lova dig jag finns alltid för dig. våra minnen är oförglömliga, sen turkiet i sommar blir ännu större minne fan. du har ett fint hjärta och en fin personlighet. för mig är du en fin vän som står mig nära hjärtat. jag kommer aldrig släppa taget om dig gumman, ska skydda dig mot allt. du är en av de bästa baby. jag ska älska dig ända ner i graven. <3 vi mot allt

you are goldworth.

Kommentarer
Postat av: sara

får hoppas det blir så då, intesäkert att jag fårledigt :( MEN HOPPAS!<3

2009-05-17 @ 16:12:45
URL: http://saaraelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0