pauline önnestig

åh gumman vi har mkt minnen, men de bästa var förra sommaren. saknar dig så otroligt mycket, tkr de är tråkigt att vi typ inte ses längre tillskillnad från förut, när vi var exakt varje dag. du är en vän som jag litar på och som betyder massor för mig! en viktig del i mig. utan dig är jag inte hel älskling. tänker på dig ofta och på allt vi gått igenom och gjort tillsammans. du föralltid i mitt hjärta ska du veta. du är en av de bästa raring, jag släpper dig aldrig. fan så jag saknar dig, finns inte ord till det. :( <3 men du är bra, till och med bättre än bra. gumman, jag finner inga ord, du är sötus nötus! en riktig ängel i mitt liv. jag älskar dig, massa kärlek till dig honeypie <3

you are goldworth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0