patricia balunovic.

för snart ett år sen kom du till strängnäs med skinade utstrålning. det har varit underbart att lära känna dig, är glad att du kom hit. trots allt som hänt, så är du värd en chans, pga alla minnen vi har tillsammans. ouf, de går inte att skriva ner. tex sthlm alla filmkvällar, eller ska vi nämna nrj hahah. glömmer aldrig den kvällen när ni satt och väntade på mig i flera timmar och linnea var väldigt .. aa. när jag missade sista tunnelbanan till centralen men sedan kom en buss jag kunde ta. när jag precis kom fram till er när de var en minut tills sista tunnelbanan gick. haha! alla minnen kommer jag alltid minnas. du är underbar, och har ett hjärta av guld. visst har haft lite svårt att lita på dig vissa tillfällen men du börjar bygga upp ett förtroende igen, vilket känns skönt för mig. jag kommer alltid finnas för dig och ställa upp. jag älskar dig mer än alla stjärnorna på himlen.

you are goldworth.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0