mimmi samuelsson.

du är en av dem bästa! jag litar på dig till 110%. men tkr de e lite synd att vi inte ses lika ofta längre :/ för vi har ju alltid så grymt kul tillsammans. så de får vi ändra på bruttan :) du betyder massor för mig, och är en speciell vän i mitt liv. kmr aldrig lämna dig mitt hjärta. du är som en stjärna, lyser upp även fast du inte är i min närhet! vi ska alltid hålla ihop babyy. i mina ögon är du underbarast, du har alltid ställt upp för mig och jag kmr alltid ställa upp för dig honey. du e en äkta vän, som alltid finns där och som aldrig ljuger.de behövs fler som du <3 du ska veta att allt vi säger stannar mellan oss, du är bara för bra! glömmer aldrig när vi klädde ut oss till scania arbetare och körde bil runt runt.. haha <3 allt för dig, jag älskar dig tio varv runt jorden och tillbaka. <3


you are goldworth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0