lisa gustavsson.

min käraste och bästaste barndomsvän måste jag säga, kommer ihåg när vi träffades första gången i sandlådan. haha, det tråkiga som hände var bara att vi sedan gled isär bland åren. men är glad att vi hittade tillbaka till varandra igen. tack för att du förstår mig och att jag kan prata med dig. de värmer verkligen i hjärtat. du är alltid så söt. och när du gör din "min" kan man inte låta bli med att skratta. så jävla ugly men samtidigt så jävla söt. haha, du är en riktigt underbar tjej som fått en stor plats i mitt hjärta. men de är ju klart, snälla efter allt vi gått igenom tillsammans haha. vill bara att du ska veta att du kan komma till mig när som helst, om du är ledsen, eller om du bara vill prata. tveka aldrig älskling <3 du har ett hjärta av guld. jag älskar dig livet ut, och efter det <3

you are goldworth.

Kommentarer
Postat av: lisa

du e så söt, älskar dig verkligen <3

2009-05-17 @ 16:35:38
URL: http://lisaagustavssons.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0