linnea hultén.

tiden med dig saknar jag då så grymt jävla mycket ska du veta. men ni ska ju veta att den här bruden har stans skönaste garv, jag svär. i love it! åh har mycket minnen med dig hjärtat, alla kryssningar vi varit på, vill tillbaka (?) klart man vill. så tkr vi får ta en kryssning snart igen alltså. men du är en grymt bra vän som jag aldrig vill förlora. du har en så fin och otroligt skön personlighet. jag kmr aldrig lämna dig gumman! du betyder så otroligt mkt för mig, jag litar på dig och du förtjänar alltid det bästa. för du är så bra, alldeles för bra, helt enkelt bäst. finns inte ord till hur mycket jag älskar dig.

you are goldworth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0