erika friman

min finaste ängel, du har aldrig svikit mig och jag aldrig dig. visserligen har vi inte kändt varandra sålänge eftersom vi gled isär helt förut. men på den lilla tiden vi har hållt ihop nu så känns de verkligen äkta. för mig är du en sann vän, som dom sa på tvn ;) haha. dig kan jag berätta allt för, och jag vet att det stannar. samma med dig för mig! jag kommer alltid stanna vid din sida och ställa upp för dig, för de finns inte ord till vikken bra vän du är. de roliga är, att på så kort tid har vi tusen minnen och fina stunder tillsammans. jag vill även tacka för att du alltid får mig skratta när jag är påväg att börja gråta. du betyder verkligen skit mycket för mig babe ! jag älskar dig, och jag menar det. du och jag hand i hand livet ut :)

you are goldworth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0