amanda runeborg.

min älskade och bästaste lillasyster. ojoj, vilka minnen vi har tillsammans. men du ska veta att jag alltid kmr finns för dig och skydda dig mot allt ont i livet. du behöver aldrig tveka att kma till mig syster. du är min ögonsten, du är den som får mig på fötter igen. du är en av de bästa jag har. utan dig skulle jag aldrig klara mig, du har hjälpt mig så mycket gumman. ingen ska få göra dig illa! <3 du får mig att se ljus när jag helst vill se mörker. du förstår mig på ett helt speciellt sätt, och de känns så skönt. du kan mig ut och in, jag älskar dig tills hjärtat slutar slå.. <3 och efter det såklart sis. du är bäst

you are goldworth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0