amanda eklund.

haha min tönt kompis, fan med dig har jag alltid så jävla kul för du är alltid så pantad. xD <3 haha. men vet ärligt inte vad jag skulle göra utan dig, du är clownen i umgänget. "ta de som en komplimang". <3 sen de sorliga är att vi inte umgås lika mycket längre, de tkr jag e synd. :/ <3 men du har alltid en plats i umgänget med tanke på att du var en av de första i det när de startades. men jag saknar dig allt för ofta. och ibland önskar jag att det kunde bli som förut. du är lixom helt underbar, ditt hjärta är stort och öppet. och du är nästan alltid glad. du är nog den jag saknar mest faktiskt, men de som känns skönt är att vi vet var vi har varandra, och gumman jag lämnar dig aldrig. du är en speciell vän i mitt liv. jag älskar dig otroligt sunshine! <3

you are goldworth.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååh va söt du är malin!!!! älskar dig!! verkligen <3<3<3

2009-07-11 @ 23:10:38
URL: http://amandaeklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0