aida ljungberg.

ohoo, du är fan skönaste bruden i strängnäs, alltid lika högljud och aa. men om du inte var så, så skulle de inte vara du aida. trots det så är du även en så känslosam person som  jag kan komma till om de skulle vara ngt, och du ska veta att jag skulle aldrig tveka på att komma till dig. för jag vet vad du gått igenom, och just nu går jag igenom samma sak. men jag tkr du är otroligt stark pga det. med tanke på hur du beter dig i vanliga fall, ja gumman du är nog den starkaste vännen jag har. och jag är stolt över dig! du kommer alltid finnas inom mig, du kommer alltid vara en del av mig, jag kommer aldrig lämna dig där ensam. du betyder mer än ord kan säga, jag älskar dig med hela mitt hjärta. <3

you are goldworth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0